Yhteistyön askelmerkit

Sujuvan yhteistyön taustalla on ketterän kehittämisen prosessi:

 

  1. Yhteydenotto. Ota yhteyttä sähköpostilla slab.pirkanmaa@sok.fi. Anna mahdollisimman selkeä kuvaus innovaatiostanne sekä siitä, minkälaisen asiakkaamme tarpeen se ratkaisee. Avaathan myös, miten ratkaisu palvelee sekä yritystänne että Pirkanmaan Osuuskauppaa.
  2. Kontakti. Käymme kumppanuusehdotukset läpi ja ohjaamme ne organisaatiomme sisällä oikeille avainhenkilöille. Vastaamme kaikille, vaikka ehdotuksenne ei juuri nyt sopisikaan Pirkanmaan Osuuskaupan liiketoimintaan.
  3. Tapaaminen. Tapaamisessa arvioimme yhdessä palvelunne potentiaalia ja soveltuvuutta Pirkanmaan Osuuskaupan palveluportfolioon ja asiakkaille.
  4. Sopiminen. Teemme kanssasi sopimuksen ja suunnitelman yhteistyöstä.
  5. Viestinnän suunnittelu. Suunnittelemme yhdessä, miten parhaiten tavoitamme juuri oikeat asiakkaat ja  miten palvelusta kannattaa heille eri vaiheissa viestiä.
  6. Asiakasaltistus- tai demovaihe. Tavoitteenamme on arvon tuottaminen asiakkaalle. Kysymme aina ensin kohderyhmän mielipidettä – asiakasaltistus voi kevyimmillään tapahtua somessa, mutta tarvittaessa validoimme asiakaskuntaa rajatun testiryhmän avulla. Demovaiheen päätteeksi päätämme jatkosta.
  7. Pilotointivaihe. Tässä kohtaa palvelu tuodaan laajemmin asiakkaidemme saataville ja sitä kehitetään yhdessä heidän kanssaan. Samoin markkinointiviestinnän toimenpiteet viedään käytäntöön. Pilottivaihe on yrityksenne mahdollisuus rokata, joten panostattehan siihen tarmolla!
  8. Asiakasymmärrys ja data. Vaikuttavuustutkimusten ja asiakasdatan pohjalta päätämme, onko palvelu haluttava, yhteistyöllä toteutettava ja liiketoiminnallisesti kannattava jatkoa ajatellen.
  9. Skaalautuvuus ja vakiinnuttaminen. Hiomme yhdessä palvelun monistettavaan muotoon. Tavoitteenamme on synnyttää uusia skaalattavia palveluja Pirkanmaan Osuuskaupan ja mahdollisesti koko S-ryhmän asiakkaiden saataville. Teidän yrityksenne mukaan S-Labiin? Ota yhteyttä! slab.pirkanmaa@sok.fi