1.11.2018
Lokakuussa järjestetylle Vaikuta viestintäämme -kierrokselle osallistui viitisenkymmentä asiakasomistajaa. Asiakasomistajat ovat osuuskaupan ainoita omistajia – teillehän me tätä viestintää teemme.
– Haluamme löytää uusia ja innostavia tapoja vuorovaikuttaa asiakasomistajiemme kanssa. Olemme kiinnostuneita siitä, missä ja millaisista sisällöistä keskustelua halutaan käydä, markkinointipäällikkö Tanja Yrjölä avaa vuorovaikutuspäivän tarkoitusta. – Tunnelma oli upea koko päivän. Asiakkaat selkeästi paneutuivat kierrokseen ja antoivat palautetta. Meillä oli mahtavia keskusteluja asiakkaidemme kanssa, hän kiteyttää.
Päivän aikana tutustuttiin osuuskaupan viestintäsisältöihin, mainoksiin ja uutisiin. Asiakasomistajat saivat kertoa arvioitaan ja näkemyksiään sisältöjen onnistumisesta. Päivän aikan kuultiin paljon kehitysehdotuksia ja kriittistäkin palautetta, minkä pohjalta toimintaa jatkossa kehitetään. – Tärkeää oli kuulla asiakasomistajilta mistä asioista ja millä tavoin he haluaisivat käydä vuoropuhelua, Pirkanmaan Osuuskaupan yrityskuvavastaava Viivi Pärssinen kertoo.
Kierrokselle osallistuneet asiakasomistajat ilahtuivat mahdollisuudesta keskustella viestinnästä osuuskaupan edustajien kanssa esimerkiksi verkkokyselyyn vastaamisen sijaan.
Vaikuta viestintään -kierroksen tuloksia puretaan parhaillaan ja viestintää tullaan kehittämään niiden pohjalta. – Esimerkiksi vastuullisuus korostui asiakasomistajia kiinnostavana teemana, joten aiheeseen liittyviä sisältöjä tullaan varmasti näkemään entistä enemmän eri kanavissamme, Viivi Pärssinen kertoo.
Keskustelu on nyt avattu, jatketaan Omassa kaupassa ja somessa!
4.12.2024 | Prisma | Ruoan verkkokauppa | Tiedote