18.1.2014
Havaitsimme kokki Henri Alénin soosi-reseptin Twitterissä heti uudenvuodenpäivänä keskiviikkona. Viikonloppuna ilmiö roihahti, kun Twitter pursusi viestejä reseptiin liittyen. Useat henkilöt myös raportoivat tyhjistä Mutti-hyllyistä. Mielenkiintoisinta ilmiössä on sosiaalisen median nopea ja voimakas vaikutus ostokäyttäytymiseen. Yhden henkilön twiitit upposivat yleisöön niin vahvasti, että niistä muodostui täysin ennalta-arvaamattoman laajuinen ilmiö, joka nousi valtamediaan asti koko ruokakansan jutuksi.
.
2.2.2023 | Paikallisia uutisia | Prisma | Ruoka | S-market | Sale
1.2.2023 | Prisma | S-market | Tiedote | Vaikuttaminen
31.1.2023 | Kampanja | Sokos / Sokos Emotion