Häiriötiedote: Asiakasomistajan verkkopalveluissa huoltokatko


8.4.2021

Lauantaista 10.4. klo 18.00 alkaen teemme huoltotöitä S-ryhmän verkkopalveluissa ja osa asiakasomistajan verkko- ja mobiilipalveluista on poissa käytöstä. Huoltokatko päättyy 12.4. klo 7.00, jonka jälkeen palvelut ovat taas normaalisti käytössä.

Bonusostotietojen ja sähköisten takuukuittien näkyvyydessä pieni viive

  • Viikonlopun bonusostotapahtumat ja sähköiset takuukuitit näkyvät mm. S-mobiilin, Oman S-kanavan ja S-Etukorttipäätteen ostokertymässä pienellä viiveellä, kuitenkin viimeistään 16.4.2021.

Mm. nämä palvelut ovat poissa käytöstä huoltotöiden ajan

  • Omien asiakastietojen päivittäminen
  • Sähköisten palveluiden käyttöönotto tai poistaminen (esim. sähköiset kuitit)
  • S-Etukortin päivittäminen paperikuitittomaksi S-Etukorttipäätteellä
  • Asiakasomistajaksi liittyminen
  • S-mobiilin käyttöönotto
  • Asiakasomistajaksi tunnistautumiseen tarvittavan S-tunnuksen luominen (käytössä esim. S-ryhmän verkkokaupoissa)

 

Pahoittelemme huoltotöistä aiheutuvaa haittaa.