Lauantaista 10.4. klo 18.00 alkaen teemme huoltotöitä S-ryhmän verkkopalveluissa ja osa asiakasomistajan verkko- ja mobiilipalveluista on poissa käytöstä. Huoltokatko päättyy 12.4. klo 7.00, jonka jälkeen palvelut ovat taas normaalisti käytössä.
Bonusostotietojen ja sähköisten takuukuittien näkyvyydessä pieni viive
- Viikonlopun bonusostotapahtumat ja sähköiset takuukuitit näkyvät mm. S-mobiilin, Oman S-kanavan ja S-Etukorttipäätteen ostokertymässä pienellä viiveellä, kuitenkin viimeistään 16.4.2021.
Mm. nämä palvelut ovat poissa käytöstä huoltotöiden ajan
- Omien asiakastietojen päivittäminen
- Sähköisten palveluiden käyttöönotto tai poistaminen (esim. sähköiset kuitit)
- S-Etukortin päivittäminen paperikuitittomaksi S-Etukorttipäätteellä
- Asiakasomistajaksi liittyminen
- S-mobiilin käyttöönotto
- Asiakasomistajaksi tunnistautumiseen tarvittavan S-tunnuksen luominen (käytössä esim. S-ryhmän verkkokaupoissa)
Pahoittelemme huoltotöistä aiheutuvaa haittaa.