Valmistaudu kevääseen säähän sopivalla pukeutumisella – tyyli edellä tietenkin. Kevätkeleille sopivat uudet, kevyemmät takit ja kengät ovat saapuneet Sokokselle. Tule siis tutustumaan naisten ja miesten kevään trendeihin: saat kaikki normaalihintaiset takit ja kengät 20 % alennuksella 13.–19.3. S-Etukortilla Sokokselta sekä verkkokaupasta sokos.fi.
Kevään suurin kauneustapahtuma Kutsu kauneuteen esittelee kauden kiinnostavimmat kauneustrendit ja uutuustuotteet sekä tarjoaa huippuetuja merkkikosmetiikasta. Viikon huippuetujen lisäksi tarjoamme viikon aikana normaalihintaiset naisten ja miesten tuoksut –20 % S-Etukortilla sekä S-mobiilikupongilla yhdessä S-Etukortin kanssa –20 % edun normaalihintaisten kosmetiikkatuotteiden kertaostoksesta. Etu ei koske erikoiskokoisia tuotteita ja lahjapakkauksia. Verkkokauppaostoksista on kampanjan ajan ilmainen toimitus.
Tervetuloa Kutsu kauneuteeen -tapahtumaan 6.–12.3. Sokokselle, Emotioniin sekä verkkokauppaan sokos.fi!
Sokos-tavarataloketju ja second hand -muodin verkkokauppa Emmy aloittavat yhteistyön, jonka odotetaan kasvattavan vaatteiden kierrättämistä sekä käytettyjen vaatteiden markkinaa merkittävästi Suomessa. Kaikkiin 20 Sokos-tavarataloon tulee Emmy-myyntilaatikot. Lisäksi Tampereen Sokokselle avautuu Suomessa aivan ainutlaatuinen kestävän muodin kerros, jonne tulee second hand -osasto sekä pukeutumisen ompelu-, korjaus- ja tuunauspalveluja.
(Pääkuvassa Sustinaren luova johtaja Elina Korri sekä Tampereen Sokoksen myyntipäällikkö Tuula Markkula.)
Sokos on Suomessa ensimmäinen tavarataloketju, joka tuo vaatteiden kierrätysmahdollisuuden asiakkaiden ulottuville tällä laajuudella. Suomalaisten vaatekaapeissa lymyää käyttämättömänä rahanarvoisia aarteita. Yhteistyön tavoitteena on pidentää vaatteiden, asusteiden ja jalkineiden käyttöikää ja helpottaa käyttökelpoisten ja hyväkuntoisten vaatteiden kierrättämistä.
Jatkossa kaikissa maan Sokoksissa on mahdollisuus jättää myyntiin tarkoitettuja vaatteita Emmy x Sokos -laatikkoon. Tätä ennen asiakkaan tulee täyttää myyntilähete verkossa osoitteessa emmy.fi.
– Etsimme keinoja vaatteiden arvostuksen kasvattamiseksi, käyttöiän pidentämiseksi ja hoitamiseksi asiakkaalle helpolla tavalla. Tuomalla kestävän kuluttamisen palvelut lähelle arjen asiointia kynnys niiden käyttämiseksi madaltuu. Tätä asiakkaammekin ovat toivoneet, sanoo kehitysjohtaja Päivi Juntunen, S-ryhmän tavaratalo- ja erikoisliikekaupasta.
– Yhteistyö on kiertotaloudellisesti historiallinen. Neljän miljardin euron vaatemarkkinasta käytettyjen osuus on nyt vain 1–2 prosenttia ja arvioimme, että nyt käynnistyvä yhteistyö voi kasvattaa käytettyjen vaatteiden markkinaa jopa 40 prosentilla. Kyse on tähän saakka Suomen suurimmasta käytettyjen vaatteiden markkinan laajentamisoperaatiosta, taustoittaa Emmy Clothing Company Oy:n toimitusjohtaja Timo Huhtamäki.
Jotain aivan uutta Suomessa: tavarataloon vaatteiden korjausta, tuunausta, lähimuotia ja second handia
Sokos Tampereelle avautuu maaliskuun aikana ennennäkemätön kestävän muodin kerros, jossa toimii myös Emmyn ensimmäinen second hand -muodin kivijalkamyymälä. Yli tuhannen tuotteen second hand -osastolla on satsattu erityisesti esillepanoon, jotta eri vaatekokoja, värejä ja tyylejä olisi saatavilla monipuolisesti.
Tampereen Sokokselle on nyt avattu second hand -muodin verkkokauppa Emmyn ensimmäinen kivijalkamyymälä.
Neljänteen kerrokseen rakentuvaan osastokokonaisuuteen tulee aivan uudenlaisia palveluita, kuten Sustinaren tarjoamaa vaatteiden korjausompelua ja kierrätysmateriaalista valmistettua muotia. Myös paikallisten muotisuunnittelijoiden DesignOnTampere-osasto kasvaa. Lisäksi Sokoksen neljänteen kerrokseen tulee hukkatekstiilien keräyspiste.
DesignOnTampere-osastolta saa tamperelaisten huippusuunnittelijoiden vaatteita, asusteita, laukkuja, koruja, keramiikkaa ja lasia. Brändit: Aarrelabel, Leena Hyttinen, Dead Birds & Lion heart, FeelK, Pispala Clothing, FAU, Viona Blu, Nouki, MUKA VA, Kuppitehdas Uoma ja Humbugi.
– Kestävän muodin kerroksemme on aivan uudenlaista Suomessa. Otamme Tampereella nyt tärkeän harppauksen kestävän kuluttamisen saralla yhdessä edelläkävijäkumppaneidemme ja asiakkaidemme kanssa. Meillä isoilla toimijoilla on tärkeä vastuu kehittää ja luoda uudenlaisia kestävän muodin ja kiertotalouden palveluja kohti parempaa huomista, kertoo Pirkanmaan Osuuskaupan palveluliiketoiminnan kehityspäällikkö Mia Häkkinen.
Sustinaren palveluihin tulevat lukeutumaan vaatteiden, jalkineiden ja asusteiden korjaus, huolto, ompelu ja tuunaus. Sustinaren luova johtaja Elina Korri odottaa innolla uuden osaston valmistumista.
Tampereen Sokoksen uusi kestävän muodin kerros avautuu asteittain huhtikuuhun mennessä. Sokoksen ja Emmyn yhteistyötä on tarkoitus syventää jatkossa. Tampereen Sokokselle avautuvasta kestävän muodin kerroksesta kerätään oppeja ja kokemuksia koko tavarataloketjua varten.
Yhteenveto kestävän muodin kerroksen kumppaneista ja palveluista:
- Emmy: Laadukas second hand -muodin osasto ja myytäväksi tarkoitetun muodin droppipiste.
- Sustinare: Vaatteiden, jalkineiden ja asusteiden korjausompelu- ja huoltopalvelut, muokkaus ateljeetyönä sekä tuunauspalvelu. Lisäksi kierrätysmateriaaleista valmistettua muotia.
- DesignOnTampere: Tamperelaisten huippusuunnittelijoiden muotia ja muotoilua.
- Kuopus: Lastenvaatteet ja -tarvikkeet.
- Pirkanmaan Jätehuolto & Nextiili: Poistotekstiilin keräyspiste.
Lisätietoja:
Päivi Juntunen, kehitysjohtaja, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjuohjaus, paivi.juntunen(at)sok.fi, puh. puh. 010 768 1023
Mia Häkkinen, Pirkanmaan Osuuskaupan palveluliiketoiminnan kehityspäällikkö, mia.k.hakkinen(at)sok.fi, puh. 010 767 2527
Timo Huhtamäki, Emmy Clothing Company Oy:n toimitusjohtaja, timo(at)emmy.fi, puh. 040 714 0705
Lasse Huuhka, toimitusjohtaja, Sustinare Oy, lasse(at)sustinare.fi, puh. 040 744 2022
Kuvat: Karri Harju.
Tampereen Sokoksen neljännessä kerroksessa toimii myös Kuopus, jonka monipuolinen valikoima kattaa lasten sisä- ja ulkovaatteet, tarvikkeet ja lelut. Myymälän lisäksi Kuopus palvelee verkossa osoitteessa kuopus.fi.
Ilahduta itseäsi talven keskellä Asiakasomistajapäivillä ja tule tekemään löytöjä huokein hinnoin kodin, kosmetiikan ja muodin tuotteiden parista. Kaikki normaalihintaiset tuotteet –20 % S-Etukortilla torstaista sunnuntaihin 16.–19.2. Tervetuloa Asiakasomistajapäiville Sokokselle, Emotioniin ja verkkokauppaan sokos.fi.
Alennus ei koske elintarvikkeita, oppikirjoja, lehtiä, postimerkkejä, lahjakortteja, asiakaspalvelupisteen myyntituotteita, palveluita, kahviloita, kampaamoita, tupakkatuotteita, luontaiselintarvikkeita eikä Sokos Herkun ja S-marketin valikoimaa.
Ihana ystävä on kullan arvoinen matkakumppani elämän kaikissa käänteissä. Katso parhaimmat vinkkimme lähestyvään ystävänpäivään kodin, muodin ja kosmetiikan valikoimasta, ja valitse erityinen lahja juuri hänelle! Ystävänpäivän kunniaksi saat valikoituja kosmetiikkatuotteita –50 % S-Etukortilla 14.2. asti Sokoksella, Emotionissa ja verkkokaupassa sokos.fi.
Helmikuussa heitetään hyvästit pimeydelle ja keskitytään kokonaisvaltaiseen kauneuteen sekä hyvään oloon. Hyvän olon helmikuu -viikolla saat normaalihintaiset sertifioidut luonnonkosmetiikkatuotteet, terveystuotteet, lakanat, tyynyliinat, vuodepeitot ja -tyynyt 20 % alennuksella. Voimassa S-Etukortilla Sokoksella, Emotionissa ja verkkokaupassa sokos.fi 30.1.–5.2.2023. Tervetuloa nauttimaan hyvästä olosta!
Osana Tampereen Sokoksen kokonaisuudistusta ostospaikan katutasoon aukesi loppuvuodesta venetsialaistyylinen kahvila Bacaro Doppio ja neljänteen kerrokseen Sokos 4 -ravintolamaailma, joka kattaa alleen kolme konseptia: kahvila Kaffen, salaatteihin erikoistuneen Saladin sekä filippiiniläiseen makumaailmaan pohjaavan Filpan.
Uusien ravintoloiden avajaisia juhlittiin joulukuussa yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa – katso alta säihkyvä kuvakooste.
Hämeenkyrön vehreissä maisemissa nelisenkymmentä vuotta toiminut Frantsila on yksi Sokos-ravintoloiden kumppaneista. Yhteistyö maistuu niin uusissa salaateissa kuin Sokokselle varta vasten suunnitellussa omassa mansikkaisessa Terve!-makuvedessäkin.
Avajaisissa herkuteltiin muun muassa Bacaro Doppio -kahvilan antipastoilla.
Bacaro Doppion ravintolapäällikkö Arto Nikumatti on ilahtunut kahvilan sijainnista Hämeenkadun ja Kuninkaankadun kulmassa: valoa ja avaruutta piisaa.
Toimialajohtaja Mikko Hautasaari toivotti median tervetulleeksi ja kertoi neljästä uudesta Sokos4-konseptista.
Valtteri Hakkarainen toimii keittiöpäällikkönä Sokoksen neljännen kerroksen ravintoloissa.
Tilasuunittelusta vastasi tamperelainen Tilako.
Hämeenkyrön vehreissä maisemissa nelisenkymmentä vuotta toiminut Frantsila on myös yksi Sokos-ravintoloiden kumppaneista. Virpi Raipala-Cormier oli aktiivisesti mukana myös Saladin ja katutason Salad take awayn tuotekehityksessä.
Lempääläläinen Gluteeniton leipomo ILONA Oy on tunnettu käsinleivotuista gluteenittomista herkuistaan. Kuvassa hankepäällikkö Mikko Korpela haastattelee Ilonan perustajaa Mira Lindqvist.
More than Makkaran Patrick ja Roslyn Raffertyn valmistamaa raakamakkaraa käytetään Filppa-ravintolan annoksissa. Pariskunta pyörittää raakamakkarayritystään Sausages Finland Oy:tä Ikurin teollisuusalueella kompaktin kokoisessa tehdasrakennuksessa.
Kuvassa oikealla Sokos-raatilaisissa mukana ollut Jaakko Sudenniemi. Sokoslaisista muodostettu raati jatkojalosti asiakastoiveita edelleen toteutukseen.
Ostospaikan kokonaisuudistus etenee
Ravintoloiden lisäksi Sokoksen uudet muodin ja kodin osastot kerroksissa 2 ja 3 ovat valmiita. Alkuvuodesta 2023 Kukittamo-kukkakauppa muuttaa alakerrasta entisen Caffe Pation tiloihin kauppahallin kainaloon. Samoin aikoihin käynnistyy myös kaksikerroksisen Prisman rakentaminen kiinteistön kerroksiin –1 ja –2.
Lue lisää Sokoksen uusista ravintoloista.
Tampereen Sokoksen kokonaisuudistus on saavuttanut puolivälin ja uudet ravintolat avattu. Venetsialaistyylinen kahvila Bacaro Doppio on ehtinyt toimia kuukauden päivät ostospaikan katutasossa, ja viime viikon lopulla neljännen kerroksen Sokos 4 -ravintolamaailmassa juhlittiin avajaisia. Ostospaikan uutta ravintolatarjoomaa leimaa erityisesti tiivis yhteistyö pirkanmaalaisten lähiruokayrittäjien, kuten More than Makkaran, Gluteeniton leipomo ILONA:n ja Frantsilan luomuyrttitilan, kanssa.
Asiakastoiveita unelmien Sokokseen kerättiin alkuvuodesta osasto ja teema kerrallaan. Ravintoloita koskevissa toiveissa toistuivat lähiruoka, aasialainen keittiö sekä parempi vegaaninen ja gluteeniton tarjonta.
Sokos 4 -ravintolamaailmaan kuuluu kolme eri konseptia: kahvila Kaffe, Ravintola Sokos Herkun jalanjäljissä jatkava Salad sekä filippiiniläiseen makumaailmaan pohjaava Filppa. Katutasosta löytyy Bacaro Doppion ohella myös Saladin take away -piste kiireisille lounastajille.
– Pirkanmaalla on aivan mieletöntä ruokaosaamista, mitä myös asiakkaamme arvostavat ja kaipaavat koko ajan lisää. Gluteeniton leipomo ILONA, More than Makkara ja Frantsila ovat kukin omien tuotekategorioidensa huippunimiä, joiden intohimo välittyy jokaisessa valmistusvaiheessa. Mahtavaa päästä aloittamaan tämä uudenlainen matka heidän ja muiden lähituottajakumppaniemme kanssa sekä tarjoamaan asiakkaille entistä laajempi valikoima suolaisia ja makeita meidän kaikkien kotikulmilta, Pirkanmaan Osuuskaupan ravintoloiden toimialajohtaja Mikko Hautasaari iloitsee.
Gluteeniton on uusi musta
Lempääläläinen Gluteeniton leipomo ILONA Oy on tunnettu käsinleivotuista gluteenittomista herkuistaan. Kymmenvuotias toimija työllistää tällä hetkellä 15 ammattilaista. ILONA:n perustaja Mira Lindqvist ja työpari Piia Iso-Jussila ovat aina halunneet poistaa gluteenittomiin leivonnaisiin liitetyt vanhanaikaiset käsitykset.
– Tahtotilamme on, että gluteenittomat leivonnaiset eivät häviä maussa yhtikäs millekään. On tärkeää, että gluteenittomiin tuotteisiin panostetaan, sillä niistä voivat nauttia kaikki. Sokoksen molempien uusien kahviloiden valikoimissa on meidän sämpylöitä, pullia ja kausituotteita. Samoin olemme kehittäneet yhteistyössä sokoslaisten kanssa ihanan piirakkapohjan, josta Bacaro Doppion ja Kaffen piirakat leivotaan, Mira kertoo.
Kohahduksesta kipinän saanut makkaratuoteperhe
Käsityön nimeen vannovat myös Patrick ja Roslyn Rafferty, joiden valmistamaa raakamakkaraa käytetään Filppa-ravintolan annoksissa. Pariskunta pyörittää raakamakkarayritystään Sausages Finland Oy:tä Ikurin teollisuusalueella kompaktin kokoisessa tehdasrakennuksessa. Omistajapariskunnan juuret vievät Etelä-Afrikkaan, missä Patrick oppi tekemään makkaraa sukulaistensa farmilla jo lapsena.
Makkaranvalmistuksesta tuli sittemmin harrastus ja myöhemmin työ, kun mies menetti pitkäaikaisen työpaikkansa Nokia Networksilla. Osana pakkoirtisanomisia henkilöstölle tarjottiin yrittäjyysvalmennusta, jossa kaikilla tuli olla oma bisnesideansa.
– Muiden ideat liittyivät luonnollisesti teknologiaan, ja sain kyllä aikaan melkoisen hämmennyksen, kun kerroin perustavani makkaratehtaan. Eli yritysidea lähti kyllä puoliksi vitsistä ja puoliksi harrastuksesta, Patrick hymyilee.
Nykyisin yritys tunnetaan paremmin sloganistaan, More than Makkara. Asioiden tekeminen omalla tavalla on ollut Roslynille ja Patrickille alusta saakka selvää. Makkarat valmistetaan Patrickin suvun resepteillä valtaosin käsityönä, parhaista raaka-aineista, ja niiden lihapitoisuus on 90–95 prosenttia.
– Säilöntä-, väri- tai makuaineita ei näihin makkaroihin mahdu. Lisäksi makkaramme ovat laktoosittomia ja gluteenittomia. Filpalle valmistamamme makkarat kuuluvat filippiiniläisiin Longganisa-makkaroihin ja ne eroavat suomalaisesta perinteisestä makkarasta parillakin eri tavalla. Longganisoissa on enemmän purutuntumaa, niitä ei ole emulgoitu ja makuprofiili on kompleksisempi: makea, hieman hapan ja mausteinen samaan aikaan, Patrick kuvailee.
Sokos maistuu mansikalta
Hämeenkyrön vehreissä maisemissa nelisenkymmentä vuotta toiminut Frantsila on myös yksi Sokos-ravintoloiden kumppaneista. Yhteistyö maistuu niin uusissa salaateissa kuin Sokokselle varta vasten suunnitellussa omassa mansikkaisessa makuvedessäkin. Makuvettä voi nauttia neljännen kerroksen Kaffe-kahvilassa, katutason Bacaro Doppiossa sekä ostaa mukaan. Tuotteessa ei ole säilöntä-, lisä- tai makeutusaineita.
– Miedosti hiilihapotettu ja vähäsokerinen Sokoksen makuvesi sisältää luomuyrttitilamme pelloilla viljeltyä sitruunamelissaa, Poikain Parhaat -mansikkatäysmehua ja puhdasta suomalaista vettä. Sanoisin sen sopivan sekä ruokajuomaksi että janojuomaksi sellaisenaan. Mansikka auttaa kehoa puhdistumaan ja sitruunamelissa rentoutumaan, yrttitilan perustaja Virpi Raipala-Cormier avaa.
Virpi oli aktiivisesti mukana myös Saladin ja katutason Salad take awayn tuotekehityksessä.
– Meillä on Salad take awayssä oma nimikkosalaattimme, Frantsilan tomaatti-mozzarellasalaatti, johon suosittelen lorauttamaan meidän Optimi-omegaöljyä sisältävää vinegretteä, Virpi vinkkaa.
Myös legendaarisesta Ravintola Sokos Herkusta tuttuja tuotteita jäi asiakkaiden toiveesta ja äänestämänä listalle – näitä ovat unkarilainen kastike, kana-caesarsalaatti sekä yrttikana-pastasalaatti.
Ostospaikan kokonaisuudistus etenee
Ravintoloiden lisäksi Sokoksen uudet muodin ja kodin osastot kerroksissa 2 ja 3 ovat valmiita. Alkuvuodesta 2023 Kukittamo-kukkakauppa muuttaa alakerrasta entisen Caffe Pation tiloihin kauppahallin kainaloon. Samoin aikoihin käynnistyy myös kaksikerroksisen Prisman rakentaminen kiinteistön kerroksiin –1 ja –2.
– Mikäli kaikki etenee suunnitelmien mukaan, Tampereen ikioman ”city-Prisman” avajaisia on tarkoitus juhlia ensi syksynä. Lisäksi meillä on vielä yksi yllätys paljastamatta, nimittäin talon neljännen kerroksen loput suunnitelmat. Kerromme niistä lähikuukausina lisää, Mikko paljastaa.
Lisätietoja:
Sokoksen uusia ravintoloita koskevat tiedustelut | Pirkanmaan Osuuskaupan mara-toimialajohtaja Mikko Hautasaari, puh. 010 767 0080, mikko.hautasaari@sok.fi
Sokos-kokonaisuudistusta koskevat tiedustelut | Pirkanmaan Osuuskaupan ryhmäpäällikkö, Sokos-kehityshankkeen hankepäällikkö Mikko Korpela, puh. 010 767 2597, mikko.korpela@sok.fi
Pirkanmaan Osuuskauppa tarkoittaa ruokaa, palveluita ja loistavia asiakaskokemuksia. Meidät omistaa 210 000 asiakasomistajaa. Osuuskauppana tavoitteemme on luoda asiakkaillemme helpompia hetkiä ja lisätä hyvinvointia. Annamme toimintamme hyödyn asiakasomistajille edullisimpina hintoina, palkitsemisena ja vastuullisesti rakennetuilla, laadukkailla palveluilla yli sadassa liikepaikassa ja verkossa 3 000 työntekijän voimin.
Tule tekemään joulun parhaimmat ostokset Asiakasomistajapäiville! Kaikki normaalihintaiset tuotteet –20 % S-Etukortilla keskiviikosta sunnuntaihin 7.–11.12. Etsitpä sitten rentoa tai juhlavaa puettavaa jouluksi, jouluisia sisustustuotteita tai kosmetiikan trendituotteita lahjaksi – meiltä saat kaiken mitä tarvitset jouluun! Tervetuloa Asiakasomistajapäiville Sokokselle, Emotioniin ja verkkokauppaan sokos.fi.
Alennus ei koske elintarvikkeita, oppikirjoja, lehtiä, postimerkkejä, lahjakortteja, asiakaspalvelupisteen myyntituotteita, palveluita, kahviloita, kampaamoita, tupakkatuotteita, luontaiselintarvikkeita eikä Sokos Herkun ja S-marketin valikoimaa.
Äänestyksessä selvisi, että ylivoimainen enemmistö toivoi Bonuksen kertyvän tuplana joulukuussa – näin ollen tammikuussa asiakasomistajan tilipäivä on Pirkanmaalla tuplasti tuottavampi. Keskittämällä joulun ajan ostoksiasi voit siis kerryttää sievoisen summan vaikka kevään tai kesän lomakassaan.
Bonusta saa tuplasti 1.–31.12.2022 Pirkanmaan Osuuskaupan Prismoissa, S-marketeissa, Saleissa, S-kaupat.fi:ssä, Sokoksella, Sokos Herkussa, Sokoksen Hyvä Olo -hoitolassa, Prisma parturi-kampaamoissa, S-market Orivesi parturi-kampaamossa, Emotioneissa ja Kukittamoissa. Kampanja ei ole voimassa liikenneasemien Sale-myymälöissä.
Bonus on rahaa takaisin ostoistasi ja nyt sitä saa tuplana
Kun ostoja kertyy esimerkiksi 500 eurolla kuukauden aikana, kampanja-ajan ostoista saa 3 %:n sijaan 6 % Bonusta. Yli 900 euron kuukausiostoilla bonusprosentti on 5 %, jolloin kampanjaostoista maksetaan 10 % Bonusta. Nyt siis voit saada jopa 10 % rahaa takaisin jokaisesta käyttämästäsi eurosta! Lisäksi maksaessasi S-Etukortilla ostoistasi kertyy aina 0,5 % maksutapaetua.
Bonus tuplana kirjautuu automaattisesti, ja se maksetaan normaalin Bonuksen mukana. Bonuskertymää on helppoa seurata S-mobiilista, kun näet ostoksen alapuolella vihreän tähden ja tekstin “Bonus tuplana”.
Kampanjaan kuuluvien ketjujen osalta Bonusta tai maksutapaetua ei kuitenkaan kerry yrityskortilla maksetuista tai yrityksille tehdyistä ostoista, sopimushinnoitelluista tai laskutettavista ostoista, välitysmyynnistä, kuten Veikkauksen Online- ja arpamyynnistä ja pääsylipuista, yli 1,2 % alkoholia sisältävistä juomista ja yli 2,8 % alkoholia sisältävistä elintarvikkeista, tupakkatuotteista, tupakan vastikkeista, tupakointivälineistä, tupakkajäljitelmistä, sähkösavukkeista ja nikotiininesteistä, tax free -ostoista, matkakorttien latauksista, pullopanttien palautuksista eikä lahjakorttien ostosta. Bonus tuplana -kampanjaostojen bonusprosentti määräytyy koko kuukauden bonusostojesi mukaan. Jos kaikki kuukausiostosi oikeuttavat 5 %:n Bonukseen, saat kampanja-aikana kampanjaan kuuluvista toimipaikoista tehdyistä ostoista 10 % Bonusta.
Lue lisää: bonustuplana.fi