
Tule mukaan Kuulolla-asiakasraatiin!
Haluatko ideoida satojen tuhansien pirkanmaalaisten arjesta sujuvampaa? Kuulolla-asiakasraadissa pääset kertomaan tarpeistasi ja toiveistasi sekä kommentoimaan, testaamaan ja arvioimaan Pirkanmaan Osuuskaupan palveluita ensimmäisten joukossa. Jaa ideasi ja näkemyksesi - vaikuta paikallisesti!
Osallistu keskusteluun
Klikkaamalla alla olevia "Osallistu keskusteluun" -linkkejä pääset osallistumaan sinua kiinnostaviin keskusteluihin (Pirkanmaan Osuuskaupan howspace.com-keskustelualustalla). Kun rekisteröidyt omalla sähköpostiosoitteellasi, saat sähköpostiisi kirjautumislinkin, jonka kautta pääset mukaan keskusteluun. Rekisteröityneiden, aktiivisesti keskusteluihin osallistuneiden asiakasraadin jäsenten kesken arvomme S-ryhmän lahjakortteja.

Testaa digipalveluita Hämeenkadun Prismassa
Uusi keskustelu käynnistymässä, helmikuu - toukokuu 2025

Testaa digipalveluita Tampereen Sokoksella
Uusi keskustelu käynnistymässä, helmikuu - toukokuu 2025
Tutustu Kuulolla -asiakasraadin tietosuojaselosteeseen >
Aiemmat keskustelut:
5.11. 2024-31.1.2025 Digipalvelut Tampereen Sokoksella ja Hämeenkadun Prismassa
7.6.-30.9.2024 Ideasivu - asiakasraadin palaute ja toiveet
3.9.-29.9.2024 Uusi Noutopiste Sokoksella
23.8.-8.9.2024 Sokoksen Kestävän muodin tapahtumat
16.-18.8.2024 Kuulolla-asiakasraadin mainosten arviointi
8.7.-4.8.2024 Mobiilitilaus Ravintola Puiston terassilla
24.6.-7.7.2024 Sale Automaatin testaaminen
7.-16.6.2024 S-Ravinto.fi palvelun kehittäminen
Mikä on Kuulolla-asiakasraati?
- Kaikille avoin Kuulolla-asiakasraati on uudenlainen mahdollisuus vaikuttaa ja päästä kehittämään arjessasi näkyviä asioita. Se on tapamme toimia: sinä kerrot, me osuuskaupalla kuuntelemme ja toimimme.
- Asiakasraadin tavoite on parantaa asiakaskokemusta ja ennen kaikkea tehdä se läpinäkyvästi, yhdessä asiakkaidemme kanssa. Asiakasraati on paikka avoimelle ja rohkealle vaikuttamiselle.
- Asiakasraadissa on tilaa niin pienille kuin suuremmillekin oivalluksille. Kaikki ajatukset, kehitysideat ja oivallukset ovat tervetulleita – jos se tekisi sinun arjestasi sujuvampaa, haluamme kuulla siitä.
- Hahmotamme keskusteluissa esittämienne erilaisten näkökulmien pohjalta parhaita ratkaisuja ja kehitämme palveluitamme eteenpäin pala kerrallaan. Jos jokin asia tekisi arjestasi sujuvampaa ja mukavampaa, haluamme kuulla siitä.
- Kuulolla-asiakasraadissa kehitetään Pirkanmaan Osuuskaupan palveluita. Tällä hetkellä Osuuskauppamme Prismat, S-marketit, Salet, Sokos, Sokos Emotion, kukkakaupat, parturi-kampaamot, ravintolat, pubit ja S-Pankki muodostavat yhteensä 115 toimipaikan verkoston.
- Asiakasraatitoiminta lisää asiakasomistajien mahdollisuuksia vaikuttaa paikallisesti ja täydentää muita vaikuttamisen mahdollisuuksia, kuten Kuulolla-äänestystä. Lue lisää Kuulolla-äänestyksestä >
Kuinka Kuulolla-asiakasraati toimii?
- Kuulolla-asiakasraati on täysin veloitukseton foorumi, joka ei velvoita tai sido sinua mihinkään.
- Asiakasraadin toimintaan osallistamalla kuulet uusista palveluista ja tuotteista sekä pääset vaikuttamaan konkreettisesti niiden kehittämiseen.
- Vaikuttaminen tapahtuu käytännössä osallistumalla asiakasraadin ajankohtaisiin keskusteluihin eli vastaamalla kysymyksiin ja kommentoimalla raadin keskustelualustalla tai osallistumalla keskusteluissa erikseen ilmoitettaviin paikan päällä tapahtuviin tilaisuuksiin.
- Voit itse valita, mihin asiakasraadin keskusteluihin osallistut. Kerromme tällä sivulla, Pirkanmaan Osuuskaupan ja toimipaikan somessa sekä S-mobiilissa, kun uusia osallistumismahdollisuuksia ja keskustelunaiheita avautuu. Kun liityt mukaan keskusteluihin, saat myös sähköpostitse tiedon mahdollisista uusista keskustelunavauksista.
- Voit osallistua asiakasraadin keskusteluihin silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Pääset keskusteluihin mukaan tällä sivulla avoinna olevien linkkien kautta tai Kuulolla-asiakasraadin sähköposteista.
Miksi liittyä mukaan?
Vaikuta
Kuulolla-asiakasraadin keskusteluissa pääset vaikuttamaan konkreettisesti pirkanmaalaisten arjen palveluiden kehitykseen. Kädenjälkesi pääsee kirjaimellisesti näkymään asiakasraadin keskusteluissa.
Koe uutuudet ensimmäisenä
Osallistumalla asiakasraadin toimintaan saat tietoa uusista ja ajankohtaisista kehityskohteista.
Palkintoja ja etuja
Järjestämme Kuulolla-asiakasraadin toimintaan aktiivisesti osallistuneiden kesken arvontoja, joissa palkintona on S-ryhmän lahjakortteja. Voimme myös tarjota asiakasraadin toimintaan osallistuville erilaisia etuja palveluiden kehittämiseen liittyen. Asiakasraadin arvontoihin osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella Kuulolla-asiakasraadin keskusteluihin sekä aktiivista osallistumista vastaamalla, kommentoimalla ja keskustelemalla kyseessä olevasta aiheesta. Kuulolla-asiakasraadin arvonnan säännöt ovat nähtävillä asiakasraadin keskustelutilassa, kun kirjaudut sisään.
Osallistu asiakasraadin keskusteluihin ja tule mukaan kehittämään
Asiakasraadin keskusteluihin liittyminen on helppoa ja vaatii sinulta vain toimivan sähköpostiosoitteen. Asiakasraadille avoinna oleviin keskusteluihin voit liittyä oheisista linkeistä. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi, minkä jälkeen pääset kirjautumaan mukaan keskusteluun Kuulolla-asiakasraadin työtilassa. Asiakasraadin keskusteluihin voi osallistua rajattu määrä jäseniä, joten liity mukaan pian!
Näkemyksesi ovat meille tärkeitä