Kuulolla-asiakasraati - osallistu ja vaikuta

Tule mukaan Kuulolla-asiakasraatiin!

Haluatko ideoida satojen tuhansien pirkanmaalaisten arjesta sujuvampaa? Kuulolla-asiakasraadissa pääset kertomaan tarpeistasi ja toiveistasi sekä kommentoimaan, testaamaan ja arvioimaan Pirkanmaan Osuuskaupan palveluita ensimmäisten joukossa. Jaa ideasi ja näkemyksesi - vaikuta paikallisesti!

Kaikille avoin Kuulolla-asiakasraati on täysin uudenlainen mahdollisuus vaikuttaa ja päästä kehittämään arjessasi näkyviä asioita. Se on tapamme toimia: sinä kerrot, me osuuskaupalla kuuntelemme ja toimimme.

Kiitos jo Kuulolla-asiakasraadin pilottiin kesä-syyskuun 2024 aikana osallistuneille 💚 Nyt asiakasraadin toiminta jatkuu!

Tutustu Kuulolla -asiakasraadin tietosuojaselosteeseen >

Käynnissä olevat keskustelut

Pääset osallistumaan sinua kiinnostaviin, käynnissä oleviin keskusteluihin klikkaamalla alla olevia osallistumislinkkejä (jotka johtavat howspace.com-keskustelualustalle) ja rekisteröitymällä kuhunkin keskusteluun omalla sähköpostiosoitteellasi. Saat rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiisi kirjautumislinkin, jolla pääset mukaan keskusteluun.

Digipalvelut Tampereen Sokoksella


Keskustelu käynnissä marraskuu 2024 - tammikuu 2025

Osallistu keskusteluun

Digipalvelut Hämeenkadun Prismassa


Keskustelu käynnissä marraskuu 2024 - tammikuu 2025

Osallistu keskusteluun

Tulossa olevat keskustelut

Aiemmat keskustelut

7.6.-30.9.2024 Ideasivu - asiakasraadin palaute ja toiveet

3.9.-29.9.2024 Uusi Noutopiste Sokoksella

23.8.-8.9.2024 Sokoksen Kestävän muodin tapahtumat

16.-18.8.2024 Kuulolla-asiakasraadin mainosten arviointi

8.7.-4.8.2024 Mobiilitilaus Ravintola Puiston terassilla

24.6.-7.7.2024 Sale Automaatin testaaminen

7.-16.6.2024 S-Ravinto.fi palvelun kehittäminen

 

Mikä on Kuulolla-asiakasraati?

  • Asiakasraadin tavoite on parantaa asiakaskokemusta ja ennen kaikkea tehdä se läpinäkyvästi, yhdessä asiakkaidemme kanssa. Asiakasraati on paikka avoimelle ja rohkealle vaikuttamiselle.
  • Asiakasraadissa on tilaa niin pienille kuin suuremmillekin oivalluksille. Kaikki kehitysideat ovat tervetulleita – jos se tekisi sinun arjestasi sujuvampaa, haluamme kuulla siitä.
  • Kuulolla-asiakasraadissa kehitetään Pirkanmaan Osuuskaupan palveluita.  Tällä hetkellä Osuuskauppamme Prismat, S-marketit, Salet, Sokos, Sokos Emotion, kukkakaupat, parturi-kampaamot, ravintolat, pubit ja S-Pankki muodostavat yhteensä 115 toimipaikan verkoston.
  • Asiakasraatitoiminta lisää asiakasomistajien mahdollisuuksia vaikuttaa paikallisesti ja täydentää muita vaikuttamisen mahdollisuuksia, kuten Kuulolla-äänestystä. Lue lisää Kuulolla-äänestyksestä >
  • Pilotoimme asiakasraatitoimintaa kesä-syyskuun 2024 ajan - kehitämme toimintaa mahdollista jatkoa varten raadin kokemusten pohjalta.

Kuinka Kuulolla-asiakasraati toimii?

  • Kuulolla-asiakasraati on täysin veloitukseton foorumi, joka ei velvoita tai sido sinua mihinkään.
  • Asiakasraadin toimintaan osallistamalla kuulet uusista palveluista ja tuotteista sekä pääset vaikuttamaan konkreettisesti niiden kehittämiseen. Vaikuttaminen tapahtuu testaamalla, kommentoimalla ja ideoimalla sekä keskustelemalla ajankohtaisista aiheista yhdessä muiden asiakasraatilaisten kanssa.
  • Voit itse valita, mihin asiakasraadin keskusteluihin osallistut. Kerromme tällä sivulla, Pirkanmaan Osuuskaupan ja toimipaikan somessa sekä S-mobiilissa, kun uusia osallistumismahdollisuuksia ja keskustelunaiheita avautuu. Kun liityt mukaan keskusteluihin, saat myös sähköpostitse tiedon mahdollisista uusista keskustelunavauksista.
  • Voit osallistua asiakasraadin keskusteluihin silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Pääset keskusteluihin mukaan tällä sivulla avoinna olevien linkkien kautta tai Kuulolla-asiakasraadin sähköposteista.

Miksi liittyä mukaan?

💚 Vaikuta

Kuulolla-asiakasraadin keskusteluissa pääset vaikuttamaan konkreettisesti pirkanmaalaisten arjen palveluiden kehitykseen. Lisäksi vaikutat paikallisesti siihen, millaisia palveluita alueellasi ylipäätään tarjotaan. Kädenjälkesi pääsee kirjaimellisesti näkymään asiakasraadin keskusteluissa.

👂 Koe uutuudet ensimmäisenä

Osallistumalla asiakasraadin toimintaan saat tietoa uusista ja ajankohtaisista kehityskohteista. Asiakasraatiin osallistuville voidaan mahdollisesti järjestää tapahtumia myös kasvokkain. Asiakasraatiin osallistuminen on täysin veloituksetonta.

🏆 Palkintoja ja etuja

Järjestämme Kuulolla-asiakasraadin toimintaan aktiivisesti osallistuneiden kesken arvontoja (palkintona esim. S-ryhmän lahjakortteja), ja voimme tarjota asiakasraadin toimintaan osallistuville erilaisia etuja. Asiakasraadin arvontoihin osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (sähköpostiosoitteella) Kuulolla-asiakasraadin keskusteluihin sekä aktiivista osallistumista vastaamalla, kommentoimalla ja keskustelemalla kyseessä olevasta aiheesta. 

Liity asiakasraatiin ja tule mukaan kehittämään

Asiakasraadin keskusteluihin liittyminen on helppoa ja vaatii sinulta vain toimivan sähköpostiosoitteen. Asiakasraadille avoinna oleviin keskusteluihin voit liittyä oheisista linkeistä. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi, minkä jälkeen pääset kirjautumaan mukaan keskusteluun Kuulolla-asiakasraadin työtilassa. Asiakasraadin keskusteluihin voi osallistua rajattu määrä jäseniä, joten liity mukaan pian!

Käynnissä olevat keskustelut

Marraskuu 2024-tammikuu 2025:

Digipalvelut Tampereen Sokoksella - osallistu keskusteluun >

Digipalvelut Hämeenkadun Prismassa - osallistu keskusteluun >

 

Tutustu Kuulolla -asiakasraadin tietosuojaselosteeseen >

Asiakasraadin rekisteröityneenä jäsenenä osallistut mm. arvontoihin. Kuulolla-asiakasraadin arvonnan säännöt ovat nähtävillä asiakasraadin keskustelutilassa, kun kirjaudut sisään.

 

Näkemyksesi ovat meille tärkeitä 💚