Suomen ensimmäinen Personal Host avustaa asiakkaita huippusuorituksiin Radisson Blu Royal Hotelissa


29.3.2017

Radisson Blu Royal Hotel Helsingissä esittelee ensimmäisenä Suomessa Personal Host -palvelun. Personal Host on Royalin tapahtuma-alan ammattilainen, joka yhdessä asiakkaan kanssa luo edellytykset huippu-suorituksiin kokouksissa ja tapahtumissa.

Menestys syntyy yhteistyössä

Yksilöllistä suunnittelua tarpeidesi mukaan

Personal Host on apuna tapahtuman suunnittelussa ja toteutuksessa alusta asti. Hän kartoittaa etukäteen asiakkaan kanssa tilaisuuden sisällön sekä tavoitteet ja etsii niiden saavuttamiseen sopivat ratkaisut. Samalla selvitetään erityistoiveet ja perehdytetään tarvittaessa talon tiloihin ja palveluihin. Personal Host huolehtii myös tukitiimin briiffauksen ja varmistaa läsnäolon. Tapahtumapäivän kokousteknikko sekä tapahtumaemäntä tai -isäntä tuntevat kunkin tilaisuuden tavoitteet, ja ovat käytettävissä koko tilaisuuden ajan. Ennen kunkin tilaisuuden alkua esitellään tila ja käydään läpi päivän ohjelma.

Menestyksellisen tapahtuman järjestäminen vaatii tietoa, taitoa ja intohimoista otetta yksityiskohtiin. Siksi Suomen ensimmäinen Personal Host, Radisson Blu Royalin Meetings & Events Manager Jussi Haataja pitää uutta palvelua loistavana lisänä Royalin kattavaan tapahtumatarjontaan.

”Asiakas voi olla varma, että meillä homma toimii varmasti ja Personal Host pitää hänestä huolen”, sanoo Jussi Haataja.

Radisson Blu Royal Hotel on Helsingin suosituimpia kokous- ja tapahtumahotelleja. Keskei­nen sijainti, monimuotoiset tilat ja kansainvälisesti palkittu palvelun laatu tekevät Royalista halutun ta­pahtumakumppanin. Hotellin 13 juhlatilassa järjestetään vuosittain satoja erilaisia tilaisuuksia, joihin osallistuu yhteensä tuhansia vieraita.

”Kun ammattilainen hoitaa käytännön asiat puolestasi, sinä voit sijoittaa aikasi ja panoksesi oikeaan paikkaan, ja keskittyä nauttimaan tilaisuudesta”, sanoo Jussi Haataja.