20.1.2016
Roosa nauha -keräys tuotti viime vuonna ennätyspotin: 1,4 miljoonaa euroa. S-ryhmä osallistui keräykseen myymällä nauhoja Prismoissa, S-marketeissa ja Sale/Alepa-myymälöissä sekä Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä.
Rintasyöpätutkimukseen ja -neuvontaan kertyi viime vuoden Roosa nauha -keräyksessä ennätyksellinen potti: 1,4 miljoonaa euroa.
Roosa nauhoja myytiin tuplat edelliseen vuoteen verrattuna. S-ryhmä tuki keräystä myymällä nauhoja marketketjuissaan sekä Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä. S-ryhmä keräsi asiakkaidensa avulla 350 000 euroa.
Roosa nauhan suunnitteli Katri Niskanen.
Valtaosa keräyksen tuotosta saadaan yritysyhteistyöllä. S-ryhmä sekä AIG, Lindex ja Lumene olivat keräyksen pääyhteistyökumppaneita. Lisäksi mukana oli lähes kolmekymmentä kumppaniyritystä.
5.11.2024 | S-market | Sale | Tiedote
1.11.2024 | Kampanja | Sokos / Sokos Emotion