16.11.2017
Keskiviikkona 15.11., päivää ennen Prisma Nokian virallisia avajaisia uuden Prismakeskuksen ovista astelivat sisään ensimmäiset asiakkaat. Harjuniityn päiväkodin ”viskarit” saivat kutsun saapua tutustumaan uuteen Prismaan ennen muita.
Kahdenkymmenen lapsen ryhmää muiden päiväkodin aikuisten kanssa luotsaava Satu Niemelä kertoo kutsun olleen mieluisa yllätys. – Sekä lapset että vanhemmat olivat tällaisesta mahdollisuudesta innoissaan, Satu kertoo. – Ja toki itseänikin kiinnostaa, miltä täällä näyttää, koska tästä tulee meidänkin oma lähikauppa, Tampereen puolella asuva Satu paljastaa hymyillen.
Prisma Nokian ensimmäiset asiakkaat saivat muistoksi käynnistään Prisman oman kestokassin täynnä yllätyksiä.
Alkujännityksen lauettua kysymysten tulva täyttää Prisman. – Mihin noi kaikki roskat menee? – Miksi täällä varastossa on näin paljon karkkia ja suklaamunia? – Onks noi työkalutkin myynnissä? – Missä on vessa? Myyntipäällikkö Sanna Nummela vastailee kärsivällisesti kaikkiin kysymyksiin. – Täällä Prisman on lapsille vessa, jos hätä yllättää kesken kauppareissun, Sanna kertoo ja opastaa vilkkaan heijastinliivilauman lastenvaateosaston ja parturi-kampaamon läheltä löytyvän WC:n luo, jonka jälkeen matka jatkuu leluosaston ohitse. – Kattokaa kuinka paljon leluja! Voidaanko jäädä katsomaan? Tällä kertaa leluosastolle ei ehditä pysähtyä pidemmäksi aikaa, mutta paikka on selvästi pistetty muistiin.
Ravintolamaailmassa pienet silmät alkavat kiilua, kun käy ilmi, että Oksa Fried Chicken -pikaruokaravintolassa saa yhden jätskin hinnalla syödä pehmistä niin paljon kuin haluaa. – Mä syön ainakin tuhat!, ilmoittaa viisivuotias Juuso. – Mutta pitää kyllä kysyä äidiltä tai isiltä lupa, muistuttaa vieressä hymyilevä Hertta.
Kierroksen jälkeen Prismasta poistuu joukko hymyileviä asiakkaita. – Mä sanon äidille, että tullaan tänne heti huomenna uudestaan!
Anu Vesanen pääsi vastaamaan ravintolamaailmaa koskeviin kiperiin kysymyksiin.
14.11.2024 | Paikallisia uutisia | Prisma | Vastuullisuus
13.11.2024 | Kampanja | Sokos / Sokos Emotion
13.11.2024 | Kampanja | Vaikuttaminen | Vastuullisuus