9.1.2015
Nets Oy:n korttimaksutapahtumakäsittelyssä on inhimillisen virheen johdosta prosessoitu 9.1.2015 S-ryhmän maksupääteaineistoja kahteen kertaan. Kyseessä olevat korttitapahtumat on tehty alun perin 2.1.2015.
Korjausaineistot on lähetetty korttien liikkeellelaskijapankeille, ja hyvitystapahtumat näkyvät kortinhaltijoiden tileillä viimeistään maanantaina 12.1.2015. Kortinhaltijoiden ei tarvitse tehdä mitään, vaan rahat palautuvat tileille automaattisesti.
Mikäli kortinhaltijalle on virheen vuoksi syntynyt suoranaista vahinkoa, asiassa voi olla yhteydessä Nets Oy:n tilityspalveluihin; osoite: Nets Oy, Tilityspalvelut, 00050 NETS tai sähköpostitse: Tilityspalvelut@nets.eu. Mahdollisen hyvitysvaatimuksen liitteenä tulee olla tositteet aiheutuneesta vahingosta.
Nets Oy pahoittelee tapahtunutta ja siitä kortinhaltijoille sekä S-ryhmälle aiheutunutta vaivaa.
S-ryhmän päivitys tiedotteeseen:
Osa Nordean asiakkaiden kaksinkertaisista veloituksista on näkynyt asiakkaiden tileillä vasta tänään 12.1. Tuplaveloituksia näkyy siis sekä 9.1. että 12.1. Kaikki korjaukset pankki pyrkii tekemään kuitenkin tämän päivän aikana.
9.10.2024 | Kampanja | Sokos / Sokos Emotion
23.9.2024 | Ravintolat | Tiedote
18.9.2024 | Etu | Kimpassa | Tapahtumat