Mitä hyvä elämä tarkoittaa sinulle?


Pirkanmaan Osuuskauppa kutsuu pohtimaan hyvän elämän reseptiä

Pirkanmaan Osuuskauppa avaa verkkopohdinnan hyvästä elämästä. Tarkoituksena on kuulla, mikä pirkanmaalaisille on tärkeää ja mistä hyvä elämä muodostuu. Pohdinta on avoin kutsu jokaiselle tulla viettämään hetki hyvän elämän parissa.

Pirkanmaan Osuuskaupan tavoitteena on luoda asiakasomistajille helpompia hetkiä ja lisätä kokonaisvaltaista hyvinvointia. Inspiraatiota tähän haetaan nyt laajasti ihmisten arkea, unelmia ja haaveita kuulemalla. Mitkä asiat ovat valtavirtaa, mitä uusia ja yllättäviäkin ideoita hyvään elämään saatetaan liittää?

Verkkopohdinnan tuloksia hyödynnetään laajasti uusien palveluidemme kehittämisessä sekä olemassa olevien palvelujemme parantamisessa.

Miksi osallistua hyvän elämän verkkopohdintaan?

Noin 10 minuuttia kestävä verkkopohdinta tarjoaa jokaiselle mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi elämän tärkeiden asioiden äärelle. Hyvien asioiden huomaaminen ja niiden priorisointi arjessa ei ole aina helppoa. Mutta jo lyhytkin pohdinta aiheen äärellä voi tarjota uusia oivalluksia ja piristää mieltä.

Kellonajasta ja paikasta riippumaton verkkokysely on auki 18.–30. toukokuuta. Ideana on kertoa omin sanoin ajatuksia ja tunnelmia hyvästä elämästä. Mitä siihen kuuluu nyt ja tulevaisuudessa? Oman ideoinnin lisäksi pääsee myös inspiroitumaan muiden vastauksista ja arvioimaan niiden tärkeyttä itselle.

Osallistuminen on helppoa ja pelillistä, ja osallistuja voi viettää pohdinnan parissa niin pitkän tai lyhyen ajan kuin haluaa. Osallistumiseen tarvitaan nettiyhteydellä varustettu tietokone, tablettitietokone tai kännykkä. Pohdintaan voi osallistua yhden tai useamman kerran.

Anonyymi verkkokysely toteutetaan suomeksi, mutta vastata voi myös ruotsiksi tai englanniksi. Pohdinnan lopussa on mahdollista tilata raportti tuloksista sekä osallistua S-ryhmän lahjakorttien arvontaan. Arvonnan voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Osallistu verkkokyselyyn tästä: www.fountainpark.fi/POKhyvaelama/

Asiakkaiden kuuleminen toiminnan ytimessä

Pirkanmaa Osuuskaupan olemassaolon ytimessä on asiakkaiden palvelu heidän etujaan ajatellen ja heitä kuunnellen. Yli 207 000 asiakasomistajan toiveita kuullaan useissa eri kanavissa kohdennetusti eri aihealueista.

− Hyvän elämän pohdinta haluttiin avata mahdollisimman laajalle joukolle. Kumppaniksi tähän toteutukseen valittiin suomalainen Fountain Park, jolla on yli 20 vuoden kokemus sidosryhmien kuulemisesta verkon välityksellä, Pirkanmaan Osuuskaupan liiketoimintamuotoilija Sini Tiainen kertoo.

− Olemme tehneet Pirkanmaan Osuuskaupan kanssa aiemmin hyvin sujuvaa yhteistyötä henkilöstön osallistamisen merkeissä. Uskomme, että vuorovaikutteinen ideointi meille kaikille tärkeän aiheen ympärillä mahdollistaa uusia hienoja mahdollisuuksia palvelukehityksen tueksi ja tarjoaa myös osallistujille miellyttävän kokemuksen, Fountain Parkin projektipäällikkö Hanna Niemelä toteaa.

Lisätietoja:

Pirkanmaan Osuuskauppa, liiketoimintamuotoilija Sini Tiainen sini.tiainen@sok.fi, 010 767 2560

Fountain Park, projektipäällikkö Hanna Niemelä hanna.niemela@fountainpark.fi, 050 59 64 244