Asiakkaalle parhaan ratkaisun löytämisessä kaikki ovat rautaisia ratkaisijoita, kuten Nokian Kodin Terrassa. Jokaisella rautakaupan työntekijällä on rautaista osaamista ja suurin hyöty tästä kuuluu asiakkaillemme.
– Rautaisen ratkaisun ideana on, että pyrimme palvelemaan asiakasta kokonaisvaltaisesti. Keskustellaan ja autetaan asiakasta siinä projektissa, joka hänellä on mielessä, Kodin Terra Nokian Terra-päällikkö Markus Halme kuvailee rautaista ratkaisua palveluna.
– Pyrimme saamaan kiinni asiakkaan todellisesta ongelmasta. Juttelemalla saatetaan huomata jotain, mitä asiakas itse ei ole huomannut. Ihan kuka tahansa meistä pystyy palvelemaan asiakasta. Kaikilla henkilökunnassa on asiantuntijuutta, jota tuodaan esille kertoo Kati Peltola.
– Kouluttaudumme jatkuvasti, työyhteisössä jaetaan tietoa ja perehdytämme toisiamme. Menemme yhdessä mukavuusalueen ulkopuolelle ja opimme uutta. Meillä on hyvä kulttuuri ja ilmapiiri, Matti Engbäck (kuvassa vasemmalla) kehuu työyhteisöä ja sen tiimihenkeä.
– Rautaiseen ratkaisuun kuuluu, että haluamme antaa asiakkaalle enemmän, hänen ei tarvitse olla asiantuntija. Kun asiakas ei ole tiennyt tarpeeksi tietystä rakentamisen kokonaisuudesta, on saatettu päätyä esimerkiksi turvallisuuden kannalta riskeihin ratkaisuihin, Matti kertoo.
Katin mielestä rautaisinta on, kun ratkaisu ja oivallus syntyvät yhdessä asiakkaan kanssa. – Ja kun itsellä on antaa vinkiksi konkreettisia esimerkkejä ja omakohtaisia kokemuksia, hän jatkaa.
Kesä on suosittua aikaa uudistaa kotia ja mökkiä – tervetuloa Kodin Terraan hakemaan rautaisia ratkaisuja sisustukseen sekä pihan ja puutarhan pieniin ja suuriin muutoksiin.
Tutustu kesäkuvastoon: bit.ly/kodinterra-kevät2019