Kuulolla-asiakasraadissa pääset kommentoimaan, testaamaan ja arvioimaan Pirkanmaan Osuuskaupan palveluita ensimmäisten joukossa. Vaikuta paikallisesti ja tee pirkanmaalaisten arjesta sujuvampaa!
Kun maailma muuttuu nopeasti, on asiakaslähtöisyys ja yhdessä kehittäminen yhä tärkeämpää. Siksi Kuulolla-asiakasraati on olemassa. Se on kehityshenkisten asiakkaidemme yhteisö, joka parantaa arjen asiakaskokemusta – ja tekee sen läpinäkyvästi. Tutustu alla oleviin tarinoihin ja näet, miten asiakasraadin kädenjälki näkyy pirkanmaalaisten arjessa jo nyt!
Kuulolla-asiakasraati vaikuttaa pirkanmaalaisten arjen palveluiden kehittämiseen keskusteluissa, jotka käydään Pirkanmaan Osuuskaupan Howspace-alustalla ajankohtaisiin aiheisiin liittyen. Kutsumme keskusteluihin tutkimusluvan antaneita asiakasomistajia, jotka kuuluvat kehityskohteiden kohderyhmään.Tee näin, jos haluat saada kutsun Kuulolla-asiakasraatiin:
Varmista, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla S-käyttäjätilillä tai S-mobiilin osiossa: Minä > Omat tiedot.
Anna tutkimuslupa S-käyttäjätilillä tai S-mobiilin osiossa: Minä > Omat tiedot > Viestintä > Asiakastutkimus ja kyselyt (varmista, että tämä täppä on päällä).
Käytä asioidessasi S-etukorttia.
Seuraa sähköpostiasi - voit saada kutsun asiakasraatiin, kun sinulle sopivia keskusteluja avautuu.
Keskusteluihin osallistuminen on helppoa: tarvitset mukaan vain hiukan kehitysmieltä.
Palkintoja ja kunniaa
Järjestämme Kuulolla-asiakasraadin toimintaan aktiivisesti osallistuneiden kesken arvontoja, joissa on palkintona S-ryhmän lahjakortteja. Voimme myös tarjota raatilaisille etuja palveluiden kehittämiseen liittyen. Pääset lisäksi vaikuttamaan satojen tuhansien pirkanmaalaisten arjen palveluihin suoraan ja konkreettisesti. Tilaa on niin pienille kuin suurillekin oivalluksille: jos se tekisi sinun arjestasi sujuvampaa, haluamme kuulla siitä. Saat myös ensimmäisten joukossa tietoa uusista palveluistamme ja ajankohtaisista kehitysideoistamme.
Lisätietoja Kuulolla-asiakasraadista
Kuulolla-asiakasraadin keskustelut käydään Pirkanmaan Osuuskaupan howspace.com-keskustelualustalla. Tutustu Pirkanmaan Osuuskaupan Kuulolla -asiakasyhteisörekisteriKun rekisteröidyt omalla sähköpostiosoitteellasi, saat sähköpostiisi kirjautumislinkin, jonka kautta pääset mukaan keskusteluun. Asiakasraadin arvontoihin osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella Kuulolla-asiakasraadin keskusteluihin sekä aktiivista osallistumista vastaamalla, kommentoimalla ja keskustelemalla kyseessä olevasta aiheesta. Kuulolla-asiakasraadin arvonnan säännöt ovat nähtävillä asiakasraadin keskustelutilassa, kun kirjaudut sisään. Tutustu Pirkanmaan Osuuskaupan kilpailu- ja arvontarekisteri
Sinä kerrot, me kuuntelemme ja toimimme
Asiakasraatitoiminta lisää asiakasomistajiemme mahdollisuuksia vaikuttaa paikallisesti. Se täydentää Kuulolla-äänestystä.