Mene Etusivulle

Kuinka voimme auttaa?

Tältä sivulta löydät vinkkejä, vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä yhteystiedot asiakaspalveluumme ja ajanvaraukseen.
S-mobiilineuvojat auringossa 2 naista

S-mobiilikiertue Pirkanmaalla

S-mobiilikiertue saapuu Pirkanmaan Osuuskaupan toimipaikkoihin. S-mobiilineuvoja on tavattavissa ilman ajanvarausta toimipaikoissamme ja auttaa S-mobiilin käyttöönotossa ja sen hyödyntämisessä. S-mobiili on asiakasomistajan kätevä kaukosäädin omiin etuihin ja S-Pankin palveluihin. Sovelluksessa voi liittyä asiakasomistajaksi, avata pankin palveluita ja lunastaa etuja ja hyötyjä.

Päivitä tietojasi ja käytä edut

Moni asia onnistuu helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä. Voit kutsua perheenjäsenet mukaan talouteesi, hankkia heille omat S-Etukortit, käyttää etuja, seurata bonustilannettasi, selata sähköisiä kuittejasi, tarkistaa ja muokata asiakastietojasi ja päivittää yhteystietosi ajan tasalle.

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla kysymyksiä S-Etukorttiin, Bonukseen tai vaikkapa S-mobiiliin liittyen? Usein kysyttyihin kysymyksiin saat vastauksia alla olevasta linkistä.

Ota meihin yhteyttä

  • Varaa aika palvelupisteelle

    Saat henkilökohtaista palvelua Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteillä. Katso lähin palvelupiste ja vältä jonot varaamalla aika etukäteen.
  • Pirkanmaan Asiakasomistajapalvelu

    • puhelinpalvelu: arkisin klo 8–16, puh. 010 767 0011 (pvm/mpm)
    • sähköposti: palaute.pirkanmaa@sok.fi