8.5.2014
Prisma Lielahdessa Klikkauksen ja noudon päässä yli 25 000 tuotetta
Pirkanmaan Osuuskauppa aloittaa ruoan verkkokaupan ensimmäisenä Pirkanmaalla. Prisma Lielahden yhteyteen on rakennettu noutopiste, josta asiakkaat voivat noutaa foodie.fm-verkkosovelluksen alustalla toimivasta Prisma Kauppakassi – Klikkaa ja nouda -palvelusta tilaamansa ostokset. Tilauksen voi tehdä 9.5. alkaen ja ensimmäinen noutomahdollisuus on 12.5.
– Käyttötavarakauppa on siirtynyt vahvasti verkkoon, ja myös päivittäistavarapuolen ja erityisesti elintarvikkeiden osalta kysyntä kasvaa voimakkaasti, kertoo kehittämispäällikkö Johanna Tervala-Pirskanen Pirkanmaan Osuuskaupasta. – Klikkaa ja nouda -palvelun valikoima on laajuudeltaan yli 25 000 tuotetta, ja se sisältää ruoan lisäksi yleisimpiä päivittäisiä käyttötavaroita, hän jatkaa.
Klikkaa ja nouda -palvelu helpottaa asiakkaiden arkea
Klikkaa ja nouda -palvelun toimintaperiaate on yksinkertainen; asiakas kirjautuu joko verkkokauppaan osoitteessa prisma.fi/klikkaajanouda tai mobiilisovellukseen tabletilla tai älypuhelimella, valitsee haluamansa tuotteet ja käy noutamassa ne sovittuna aikana Prisma Lielahden noutopisteestä. Tuotteet voi maksaa joko verkkokaupassa tilausta tehdessä tai paikan päällä tilausta noutaessa. Auton voi jättää kätevästi pikaparkkiin noutopisteen edustalle.
– Verkosta tilattaessa tuotteet ovat samanhintaisia kuin Prisman hyllyssä. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, joka on S-Etukortilla 3,90 euroa, Tervala-Pirskanen kertoo. Sekä verkkokaupassa tehdyt ostokset että keräilymaksu kerryttävät Bonusta. – Palvelun ensisijaisena tarkoituksena on helpottaa asiakkaidemme arkea, mikä onkin herättänyt kiitettävästi kiinnostusta jo pilottivaiheessa. Palvelun kapasiteetti on kuitenkin rajallinen, Tervala-Pirskanen jatkaa.
Asiakkaille kerätään vain parasta laatua
Verkossa tilattujen tuotteiden keräämisestä vastaa tehtävään koulutettu henkilökunta, joka on ohjeistettu valitsemaan parhaat ja tuoreimmat tuotteet. – He keräävät kuin itselleen, Tervala-Pirskanen lupaa. Asiakas voi myös tuotekohtaisesti päättää, saako hänen tilaamansa tuotteen korvata vastaavalla, mikäli tuote on tilapäisesti loppu.
Pilottivaiheesta hyvää palautetta
Osuuskauppa järjesti huhtikuussa pilottihankkeen, jolloin Facebookin kautta hakemuksen jättäneistä 16 perhettä pääsi testaamaan palvelua ennakkoon. Lisäksi Prisma Lielahden henkilökuntaa on toiminut testikäyttäjinä. – Pilotissa mukana olleet olivat palvelusta innoissaan. Saimme hyvää ja rakentavaa palautetta, jonka pohjalta olemme viilanneet toimintamme, Tervala-Pirskanen kertoo.
28.10.2024 | Kampanja | Sokos / Sokos Emotion
22.10.2024 | Parturi-kampaamo