Prisma Nokian myötä Nokialle saapuu myös täysin uudenlainen palvelu: ruoan verkkokauppa.
Aikaisemmin Prisma Lielahdessa sekä Prisma Koivistonkylässä toiminut Prisma Kauppakassi -palvelu laajentuu marraskuussa myös Nokialle. Kauppakassin toimintaperiaate on varsin yksinkertainen: ensin asiakas klikkailee verkossa haluamansa ostokset ostoskoriin, valitsee itselleen sopivan noutoajan ja maksaa ostoksensa. Prisman henkilökunta kerää ja pakkaa ostokset valmiiksi ja asiakas hakee ne valitsemanaan ajankohtana Prismasta löytyvästä noutoautomaatista.
– Kauppakassi säästää asiakkaidemme kallista aikaa ja vapauttaa sitä tärkeämmille asioille, kertoo Prisma Nokian toiminnasta vastaava ryhmäpäällikkö Heidi Numminen. – Tehdessään tilausta asiakas voi jättää viestejä keräilijöillemme, jotka keräävät tuotteet kasseihin, Heidi jatkaa. – Jos asiakas haluaa esimerkiksi banaanit vihreinä tai ruskeapilkkuisina, keräilijämme noudattavat näitä ohjeita. Mikäli asiakas ei ole jättänyt ohjeita, keräilijämme keräävät tuotteet mahdollisimman pitkillä päiväyksillä, aivan kuten keräisivät itselleen.
Nokialla Kauppakassin asiakkaille on varattu kaksi omaa parkkiruutua aivan ovien välittömästä läheisyydestä. – Haluamme varmistaa, että asiakkamme pystyvät oikeasti noutamaan ostoksensa nopeasti, ilman turhaa jonottelua tai parkkipaikan etsimistä, Heidi toteaa hymyillen. – Kaikilla meillä on joskus sellainen tilanne, että kaupassakäynti vie arvokasta aikaa. Olit sitten lähdössä mökille tai vaikkapa valmistelemassa sukujuhlia, me helpotamme ilomielin valmistelujasi.
Kauppakassin kautta tehdyistä ostoksista saa normaalisti Bonusta. Palvelun hinta on 5,90€ (ilman S-Etukorttia 8,90€).